شرایط فروش کامیون های فوسو

میتسوبیشى فوسو اولین محصول دایملر که به ایران مى آید

شرایط فروش کامیون های فوسو

میتسوبیشى فوسو اولین محصول دایملر که به ایران مى آید

کامیون های باری

raha saeidi | چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ | ۱ نظر
کامیون دارای انواع گوناگونی است که برای حمل بار از آن ها با کاربری های متفاوت استفاده می شود عموما برای راننندگی نیاز به گواهینامه بالای بیست تن نیاز دارد.در ایران انواع کامیون های باری مونتاژ و  تولید می شوند و بسیاری از خودروهای سنگین تجاری با برندهای مطرح دنیا همچون رنو ، بنز،ایسوزو، آمیکو،فاو و..... وارد ناوگان حمل ونقل جاده ای کشورمان شده است و با استقبال بالایی روبه رو شده است. کامیون ها انواع مختلفی با کاربری متفاوت به فروش می رسند که به شرح زیر می باشد.

 کامیون های باری اتاق‌دار: کامیونی که حداکثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن از کف اتاق ۱٫۵ متر باشد.

کامیونهای باری  لبه‌دار: کامیونی که حداکثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن ازکف اتاق ۸۰ سانتیمتر باشد.

  کامیون یخچال‌دار: کامیون سقف داری که قسمت بار آن دارای تجهیزات سردکننده باشد.

 کامیونی کفی: کامیونی که قسمت بار آن دیواره نداشته باشد. این نوع کامیون های باری در بیشتر موارد برای حمل دستگاه‌های راهسازی و خودروهای سنگین استفاده می‌شود.

 کامیون سقف‌دار (مسقف): کامیونی که قسمت بارآن به صورت محفظه سرپوشیده ساخته شده‌است و دارای سقف می باشد که بارها از باران و شرایط جوی نامناسب محفوظ می کند.

 کامیون باری مخزنی: کامیونی که قسمت بارآن به صورت مخزن بسته وبرای حمل انواع مایعات ساخته شده‌است.

کامیون بونکر: کامیونی که قسمت بارآن به صورت مخزن بسته وبرای حمل انواع جامدات شکل پذیر (فله) مانند سیمان  وانواع مصالح ساختمانی که در ساخت بتون کاربرد دارد ساخته شده‌است.

کامیون میکسر یا مخلوط کن : کامیونی که قسمت بار آن به صورت مخزن بسته ودارای دستگاه مخلوط کن باشد. این نوع کامیون برای مخلوط و میکس کردن مواد تشکیل دهنده بتون و حمل آن به محل مصرف استفاده می‌شود. این کامیون دارای یک مخزن گردان می‌باشد تا بتون تا رسیدن به مقصد سفت و خشک نشود.شرکت صنعتی آمیکو با تولید این محصول در بازار خودرویی ایران توانسته نسبت به روقبای خود در داخل کشور برتری پیدا کند و به فروش بالایی برسد.

کامیون کمپرسی: کامیون اتاق داری که تخلیه بار آن به وسیله دستگاه کمپرس انجام می‌شود و به دلیل قطعه هیدرولیکی نسب شده بر روی کامیون بار به راحتی قابل تخلیه می باشد.

کامیونت: به دو صورت زیر وجود دارد. این دسته از خودروهای سنگین برای حمل بارهایی با تناژ پایین استفاده می شودو بیشتر مورد استفاده حمل بارهای داخل شهری کابرد دارد.

خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.

 خاور: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده واتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بارآن از ۵ تن یا کمتر از ۶ تن است.

کشنده: وسیله نقلیه ایست که یدک یا نیمه یدک را به دنبال خود کشیده و به حرکت درمی‌آورد. از کامیونهای کشنده برای حمل آنواع کانتینر، کفی، کانگس و غیره استفاده می‌شودوکشنده ها در دو کلاس تک محور و جفت محور طراحی شده اندو تناژهای بالایی را تحمل می کنند.برند رنو جز یکی از خودروسازهایی است که با تولید کشنده رنو پریمیوم در سال های گذشته توانسته به راحتی در قلب بازار کشورمان راه باز کند.

خودروسازی  هایی موفق و مطرح دنیا سالهاست که در صنعت خودورهای سنگین راه باز کرده و توانسته با کیفیت بالا و باشبکه گسترده ای نمایندگی در ایران و بهره مندی از جدید ترین دستاوردهای و نواوری های تولید کنندگان اروپایی و همزمان بابازار های اروپایی انواع کاموین های باری به کشورمان عرضه شود.

یکی از این شرکت ها ی موفق رنو تراکس فرانسه می باشد که در ایران توسط نمایندگی آریا دیزل هم اکنون با تولید طیف وسیعی از خودروهای باری شامل انواه کامیون های باری سنگین و سبک و کشنده و کمپرسی و..و سهم قابل توجه ای از بازار کامیون و کشنده را دراختیار دارد.مجموعه گروه صنعتی آریا دیزل با همکاری خودروسازی رنو تراکس باهدف نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل جاده ای کشور و برای اولین بار کشنده و کامیون پریمیوم و کراکس را با بهره گیری از جدیدترین نوآوری ها تولید و در کشورمان به فروش می رسد.

 

خودروسازی  آمیکو یکی دیگر از خودروسازی ها ی موفق کشورمان می باشد که با حضور خود در این عرصه و ارئه محصولاتی با کیفیت بالا و بهره گیری از روش های جهانی مدیریت کیفیت و استاندراد های روز دنیا وبا اعمال روش های مهندسی خرید توانسته با استفاده از محصولات ،قطعات و تکنواوژی برند های معروف اروپایی با دریافت گواهی های 88 گانه استاندارد ایمنی آلایندگی برای محصولات دیزلی برای محصولات دو گانه سوزا زموسسات بین المللی محصولات خود را از نظر کیفی و ایمنی درردیف خودروهای معروف اروپا قرار دهد.

برند معروف دیگر که بسیار در ایران نام آشنا می باشد شرکت خودروسازی چینی فاو می باشد که در سال 1953 با بیش از 50سال نوآوری درصنعت خودروی چین درایران توسط گروه صنعتی سیباموتور به بازار خودرویی ایران معرفی شد.سیباموتوربا مشارکت بزرگترین و اولین هلدلینگ چین بنام فاو و با برخورداری از پرسنل مجرب و تولیدی انحصاری کشنده های تک و جفت محور ، کاموینت فاو 6 تن را در ایران برعهده دارد .شرکت سیباموتور دارای رتبه برتر در میان تولیدکنندگان خودروهای تجاری و ارائه کنندگان خدمات پس از فروش در ایرا ن می باشد.

 می توان خاطر نشان کرد در سال های اخیر ناوگان حمل جاده ای بسیار ورد تو.جه قرار گرفته است و متخصصین این مجموعه تلاش دارند محصولاتی با کیفیت بالای قطعات و ایمنی بالا وارد کشورمان کرده و با همکاری شرکت های صنعتی داخلی بهترین خدمات را به مردم عزیز کشورمان ارائه دهند.

خدمات پس از فروش خودرو شامل گارانتی کامیون می باشد . گارانتی در صورتی است که خودرودچار نقص فنی گردیده ولی قادر به حرکت باشد و حرکت آن موجب ایراد خسارت و بروز حادثه نگردد.جهت کاهش استهلاک و افزایش طول عمر خودرو و انجام سرویس های دوره ای در فواصل مشخص ضروری است.کلیه نمایندگی های خودروسازی در ایران پس ازاخذ  دستور کار از مرکز پیام شرکت امداد خودرو موظف به اخذ پذیرش و انجام کلیه سرویس های تعیین شده به صورت رایگان هستند.
  • raha saeidi

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی