شرایط فروش کامیون های فوسو

میتسوبیشى فوسو اولین محصول دایملر که به ایران مى آید

شرایط فروش کامیون های فوسو

میتسوبیشى فوسو اولین محصول دایملر که به ایران مى آید

کامیونت های فوسو

raha saeidi | پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

 شرکت بزرگ دایملر آی جی آلمان برند فوسو ژاپن بوده  و در سالهای گذشته بیشترین تولید دایمر متعلق به   کامیون های فوسو بوده است.کامیون های باری فوسو مدت زمان کوتاهی است که وارد بازار ایران شده است ولی توانسته در این مدت زمان کم بیشتر نگاه ها را به سمت خود جلب کند.فوسو یک کامیون سازی اروپایی است که در ایران رقیب خوبی برای کامیونت ایسوزو میباشد.فوسو متعلق به شرکت بزرگ میتسوبیشی ژاپنی می باشد.فوسو جز یکی از برند های بزرگ ماشین سازی در جهان می باشد  که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب توانسته در رده برترین های ناوگان خودرویی ایران قرار بگیرد.

کامیونت فوسو در که تناژ 5 تن ، 6 تن و 8 تن با کاربری های متفاوت همچون  یخچالی ، مسقف فلزی ، ... به بازار عرضه می شود.در حوزه خودروهای تجاری و باری کامیونت 5 تن فوسو بالاترین قدرت مربوط به این خودرو می باشد و دو کلاس 6 و 8 تن جزو پرقدرت ترین و بهترین مدلهای  خودروی سنگین موجود دربازار ایران محسوب می شوند.کامیونت تمام برقی فوسو کانتر  یکی از  معروف ترین است که در سال 2010 رونمایی شدند و ازمایش های میدانی سالیانه خود را بدون هرگونه

نقص و خرابی پشت سر گذاشتند.کامیونت پرقدرت فوسو کانتر دارای قدرت موتور  برقی 110وات است که میتواند یک گشتاورد 650 نیوتن را از نخستین لحظات حرکت دهد.

کامیونت 5 تن فوسو

 


 کامیونت فوسو 5 تن محصول شرک فوسو می باشد .این کامیونت از جمله کامیونت های پرفروش شرکت فوسو می باشد که در ایران توسط شرکت مایان کوگل درایران عرضه می شود. کامیونت 5 تن  با قدرت موتور 150اسب بخار و گیربکس دستی ئ گیربکی اتوماتیک به بازار عرضه می شود.

مشخصات فنی کامیونت 5 تن فوسو :

موتور و گیربکس

موتور p104 با قدرت 150اسب بخار ، حداکثر گشتاورد 370 نیوت متر در دورهای 1320 تا 2800 دور در دقیقه ، 4 سیلندر ، استاندارد آلایندگی یورو 5 مجهز به دوده و سیستم epg

گیربکس مکانیکی دستی 5 دنده به همره قفل دیفرانسیل

سایر مشخصات  و تجهیزات

گرمکن سوخت

قفل مرکزی

ریموت دربهای کامیونت

شیشه بالابر برقی

تاخوگراف دیجیتال

ترمز هیدرولیکی

خفه کن اگزوز

 

کامیونت 6 تن فوسو

این کامیونت 6 تن فوسو یکی از کامیونت های پرفروش و موفق فوسو است که موتور این کامیونت متعلق به شرکت مرسدس بنز آلمان می باشد.موتور کامیونت فوسو دارای مصرف کم سوخت و گازهای آلایندگی کمی نیز تولید می کند.این موتور آلمانی نصب شده برروی کامیونت فوسو 6 تن جز قوی ترین موتورهای موجوددر بازار کامیون های ژاپنی است.بیشتر قطعات کامیونت فوسو 6 تن ایده گرفته از گرفتن از موارد مشابه  آلمانی طراحی شده اند.

موتور و گیربکس :

موتور 4 سیلندر

حجم موتور 3 لیتر

قدرت موتور 150اسب بخار

مجهز به توربوشارژر و اینتر کولر

نصب فیلتر دوده

استاندارد آلایندگی یورو 5

گیربکس مکانیکی 5 دنده

سایر مشخصات :

اتاق 3 نفره

وزن ناخالص تا 7 تن

وزن ناخالص 2425 کیلوگرم

بک سوخت 170لیتری

دارای گرم کن سوخت

چراغ نور روز

قفل مرکزی و ریموت

تاخوگراف

گرم کمپن آینه ها

ترمز هیدرولیکی و دیسکی

مجهز به  abs ضد قفل

قفل دیفرانسیل

 

کامیونت  8 تن فوسو 

گیربکس  این کامیونت  ZF  و طراحی موتور کامیونت 8 تن فوسو بر پایه موتور های ایویکو طراحی شده است.موتور کامیونت های فوسو از سال 2007 توسط فیات تامین می شود.قطعات به کاربرده در کامیونت 8 تن فوسو با کیفیت بالا در طراحی  تولید شده است به همین دلیل هزینه نگهداری این کامیونت پایین است و تقاضا برای خرید کامیونت فوسو 8 تن در بین رانندگان جاده ای بالاست.کامیونت فوسو به دلیل ایمنی بالا و مقرون به صرفه بودن به رقیبی جدی محصولات مشابه در ایران تبدیل شده است .

مشخصات موتور :

 قدرت موتور 150اسب بخار

گشتاورد 370 نیوتن متر

استاندارد الایندگی یورو 5

مجهز به فیلتر دوده DPF

گیربکس 5 دنده مکانیکی مجهز به قفل دیفرانسیل

سایر مشخصات و امکانات :

مخزن سوخت 170لیتری

ترمز دیسکی هیدرولیکی

مجهز به سیستم ضدقفل ABS

سیستم حفظ پایداری ESP

توزیع نیروی ترمز EBD

خفه کن اگزوز

قفل مرکزی در ب ها

گرمکن آینه ها

تاخوگراف دیجیتال

دارای گرمکن سوخت

ریموت کنترل

  

 

 

 

 

 

 

 

  • raha saeidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی